2015. február 19., csütörtök

Access bars kezelés-tapasztalat

ACCESS BARS Csodálatos változásokat eredményezhet az életedben, ha megengeded testednek ezt  a kezelést.

Friss Tapasztalatok:
-"Az Access kezelések számomra rendkívül kellemesek, relaxálóak és elsősorban eredményesek voltak. Valahogy megváltozott a világ bennem és körülöttem. Az állandó szorongás és félelem elmúlt. A stresszt (ami a mai világban mindenhol jelen van sajnos) sokkal jobban kezelem. A lényegtelen dolgok amelyek megoldására rengeteg energiát fordítottam elvesztették hatalmukat felettem, már nem jelentenek többé gondot. Fizikailag is sokkal jobban vagyok. Mindenki aki testi-lelki bajokkal küzd érdemes ha igénybe veszi ezt a csodálatos módszert.  Köszönöm: Ildikó"

-Egészségről szóló előadásokon amikor betegségről beszéltek sokszor szorító érzés, rettegés fogta el. Második kezelésen előjött, ez az érzés, feloldódott. Örömmel számolt be a pozitív tapasztalatról.

-Kezelés közben kiderült, fáj a torka. Estére megszűnt, tudott aludni, másnap délután egy köhögési rohammal rendbe jött.

-"teljesen lenyugodtam és ... szerint teljesen más a hangom is:)sokszor észrevettem,hogy amin régen "felhúztam" magam,azon most nem problémáztam.Sokat segítettél Melinda köszönöm!" Zsuzsi






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése