2014. március 4., kedd

Védőoltások: Lehetnek mellékhatásai?

Előző védőoltásokról szóló bejegyzésemben írtam: " Eredetileg azt terveztem, hogy blogomon nem hozom fel a védőoltás témát, mivel túlságosan érintettnek éreztem magamat ez ügyben."...

A kapcsolatot felvettem a Nebáncsvirág  Egyesülettel, orvosaival.

Számomra is megdöbbentő volt, hogy egy hónappal ezelőtt a mentességi kérelem elutasító határozatát helybenhagyták, semilyen általunk kért tájékoztatást nem adtak. 
Tegnap kaptam meg ugyanattól a szervtől a három hónappal ezelőtti OKNE felé bejelentett mellékhatások kivizsgálásának kevesebb, mint egy oldalas hivatalos iratát.

Tehát a "kivizsgálás" lezárása a határozat meghozatala után történt.
Oltás után jelentkező több reakciót meg sem említ. ....
Ha nem a gyermekem egészségéről lenne szó, azt hinném hogy viccnek szánták.

A témában számtalan könyvet cikket elolvastam, orvosok előadásait hallgattam, konzultáltam orvosokkal, akik gyógyítottak védőoltás-károsodott gyermekeket, vagy éppen az én gyerekeimet. Kapcsolatba kerültem szakemberekkel, akik a méreganyagok hatásaival tisztában vannak. Az összegyűjtött információk alapján írtam meg fellebbezésemet Dr. Mészner Zsófia klinikai védőoltási tanácsadó felé, majd kiegészítve az ő válaszának elemzését és cáfolatát a helyi ÁNTSZ-nek. Az álatalam leírtakat eddig senki sem cáfolta, csak azt ismételgeti, hogy oltani kell.

A rendszer működését, kielemzését tartalmazza az alábbi linken található ma megjelent cikk:


http://nebancs.hu/friss-cikkek/216-a-meggyzhetetlen-anyuka.html#gyartoi

Álljon itt a végén levont következtetés:

"Összefoglaljuk a megállapításainkat:
  1. Az oltást követő nemkívánatos események (OKNE) elbírálása az elmúlt években szigorodott, vagyis az oltási ellenjavallatok köre beszűkült
  2. Oltásmentességet csak az OKNE egy töredékében, az azonnali típusú allergiás reakciót követően adnak.
  3. A tudomány számos olyan allergiás reakciót ismer, melyek hosszabb idő alatt alakulnak ki és idült betegségek kiindulópontjai lehetnek. Ezt az oltási gyakorlat teljességgel figyelmen kívül hagyja.
  4. Az oltást követő nemkívánatos események bejelentése a gyakorlatban hiányos, kivizsgálásuk elégtelen.
  5. A fentiekből következően az oltási mellékhatások statisztikái hamisak. Az OKNE kivizsgálások elutasításakor azonban ezekre a hamis statisztikai adatokra hivatkoznak.
  6. Magyar állampolgár nem élhet a teljes körű tájékozódáshoz való jogával.
  7. A védőoltási szakmai tanácsadó az oltások kockázatait alábecsüli, ezáltal idült betegségek ezreinek ad zöld jelzést."

Anyaként csak ennyit kérdezek: A védőoltásokra mért nem vonatkoznak ugyanazok az alkalmazási és elbírálási szabályok, mint az összes többi gyógyszerre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése